среда, 12 июня 2013 г.


  Значення використання тестів   
              
Впровадження новітніх технологій навчання дає можливість застосовувати нові, сучасні методи вимірювання та оцінювання рівня знань учнів.
Серед них – тестування, яке дає можливість за короткий час визначити рівень знань учня з досить великого об’єму вивченого матеріалу.
Звичайно ж, у цього методу, як і у всіх інших є свої недоліки, але використання його в поєднанні з іншими є, безумовно, доцільним та необхідним.
Особливо зростає потреба в роботі з тестовими завданнями на фоні здачі випускниками шкіл ДПА та ЗНО у формі тестів.
Тестування з використанням компютера можна застосовувати для перевірки рівня навченості, для закріплення матеріалу та для  самостійного вивчення . У 11 класі, на мою думку,  доцільно використовувати роботу з тестами при повторенні вивченого матеріалу. Коли в другому семестрі починаємо проводити повторення вивченого в 10-му класі, то дуже важко знайти час на опитування поточного Д/З, повторення і ще й на вивчення нового матеріалу. Є  можливість «стиснути час» –письмові роботи.  Проте я вважаю, що доцільно їх проводити для перевірки вміння учнів давати розгорнуту відповідь, тобто для запитань високого рівня складності. Крім того, ми можемо таким чином перевірити знання якогось одного питання. А тестування дає можливість охопити цілу тему і отримати результати  практично зразу ж після проведення тесту. Крім того тестування ставить всіх учнів в однакові умови і убезпечує від субєктивізму викладача.

Комментариев нет:

Отправить комментарий