Види тестових завдань:
Недоліком тестового оцінювання з використанням комп’ютера є неможливість надання розгорнутої відповіді¸ але елементи її в тестах можна застосувати.
При комп’ютерному тестовому оцінюванні використовуються в основному завдання з закритими відповідями: це – завдання з альтернативними відповідями,
багатовибіркові, з встановлення відповідності та з встановлення послідовності.
Завдання з альтернативними відповідями “так”-“ні” застосовують для оцінювання одного елемента знань.
Недолік завдань з альтернативними відповідями – якщо в тест включено 1-2 завдання з альтернативними відповідями, вірогідність вгадування відповіді становить 50%. Тому використовувати їх в комп’ютерних тестах недоцільно
В залежності від запитання та кількості правильних відповідей це можуть бути тести І – ІІІ рівня складності.
Також ми можемо створювати тестові запитання з встановлення однієї найбільш правильної відповіді ( так званий принцип кумуляції) , відповідності та з встановлення послідовності.
В деяких видах тестів можна використовувати завдання з короткими відкритими, відповідями. У Тest-W ми можемо такі завдання подавати лише видозмінено .
В ході тестування учень може слідкувати за часом . Програма показує йому помилку і правильну відповідь, якщо він помилився.
Також контролювати роботу учня може і вчитель. Наші розумні діти, якщо помилились на початку тестування іноді хитрують і перезапускають тест. Адже вчитель в цей час працює з класом і не може цього помітити. Тому треба, щоб всі учні починали роботу одночасно і тоді показник у віконечку у всіх буде однаковий. Також варто привчити учнів не відкривати самостійно віконечко з відповіддю, а робити це в присутності вчителя, який підходить по піднятій руці.
Нажаль ця програма не зберігає результати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий