среда, 12 июня 2013 г.


Види тестових завдань:


Недоліком тестового оцінювання з використанням комп’ютера є неможливість надання розгорнутої відповіді¸ але елементи її в тестах можна застосувати.
При комп’ютерному тестовому оцінюванні використовуються в основному завдання з закритими відповідями:    це – завдання з альтернативними відповідями,
багатовибіркові, з встановлення відповідності та з встановлення послідовності.
Завдання з альтернативними відповідями так”-“ні застосовують для оцінювання одного елемента знань.
Недолік  завдань з альтернативними відповідями – якщо в тест включено 1-2 завдання з альтернативними відповідями, вірогідність  вгадування відповіді  становить 50%. Тому використовувати їх  в компютерних тестах недоцільно  
Краще використовувати багатовибіркові завдання з однією, або з декількома правильними відповідями.


В залежності від запитання та кількості правильних відповідей це можуть бути тести І – ІІІ рівня складності.
Також ми можемо створювати тестові запитання з встановлення однієї найбільш правильної відповіді ( так званий принцип кумуляції) відповідності  та з встановлення послідовності.
В деяких видах тестів можна використовувати завдання з короткими відкритими, відповідями У Тest-W ми можемо такі завдання подавати лише видозмінено .

В ході тестування учень може слідкувати за часом . Програма показує йому помилку і правильну відповідь, якщо він помилився.
Також контролювати роботу учня може і вчитель. Наші розумні діти, якщо помилились на початку тестування іноді хитрують і перезапускають тест. Адже вчитель в цей час працює з класом і не може цього помітити. Тому треба, щоб всі учні починали роботу одночасно і тоді показник у віконечку у всіх буде однаковий. Також варто привчити учнів не відкривати самостійно віконечко з відповіддю, а робити це в присутності вчителя, який підходить по піднятій руці.
Нажаль ця програма не зберігає результати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий